terwik: (Default)
terwik ([personal profile] terwik) wrote2013-11-27 12:15 am

Думки щодо останніх подій. 1.

Останнім часом в мене склалося декілька думок про оцю всю колотнечу, вони між собою стикаються, сперечаються в голові і яка вірна, а яку відкинути геть, як зруйновану іншою, не виходить. Підозрюю, що вони трохи відрізняються від загальноприйнятих в співтоваристві.

Отже, тут буде перша, відмічена мною в голові тегом як конспірологічна.

Останнім часом політика нашої влади різко змінилася. Вони активно пішли в ЄС, почалася прокачка народу, що все, ми рухаємося в однозначно визначеному напрямі, наш паравоз впєрьод лєтіт, в Європє остановка і.т.д. Ніби нічого глобально не віщує біди і тут як обухом по голові відомий всім указ Кабміну. Люди виходять на вулицю.

Як по нотах все розіграно.

Знали яка буде реакція? Я думаю знали, мають жеж бути там адекватні люди, аналітики, здатні робити прогнози. З якою ціллю це все розігрувалося? Дуже просто. Скоро вибори, рейтинги не очєнь, у випадку чого люди дуже просто повиходять на вулицю. Тепер же вони вийшли зараз, до виборів довго, пам'ять зазвичай коротка на таке кидалово, як показує практика, до виборів ця вся двіжуха втратить актуальність.

Але, але народ пар випустить, опозиція буде скомпроментована???, все в ажурі, буде як після 2004-2005 років, коли настала, практично, повна апатія і можна було чудити взагалі майже що завгодно.

В обох випадках для влади все гарно - люди вийшли - PROFIT, не вийшли теж не погано - можна далі робити що хочеш, але результат на лице вже(тобто я про вийшли-не вийшли).

Що робити? Я не знаю...

Ось такий сумбур.

Далі буде...

[identity profile] beautifullady22.livejournal.com 2013-11-26 10:27 pm (UTC)(link)
влада однозначно в курсі, що так могло б статися. але добре що абсолютно все вона передбачити не в стані))

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:35 pm (UTC)(link)
Ніхто не в стані передбачити абсолютно все. Хіба що Касандра, але тій все-одно не повірять :)

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-26 10:31 pm (UTC)(link)
Ще не читав, це про це говорив?

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:34 pm (UTC)(link)
Ні, про наступний.

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-26 10:37 pm (UTC)(link)
Може зачекай:)

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:39 pm (UTC)(link)
То не сьогодні.

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-26 10:36 pm (UTC)(link)
На даний момент опозиція відчуває себе нормально, ІМХО. Щось мені не віриться в те, що вони можуть думати на стільки вперед. Тим більше з цими новинами - йдем, не йдем, шантажують не шантажують. Шанс під шумок відправити Азарова? Можливо, а самому підписати і сказати я "не в курсе" і звільнити старого. Хоча мало ймовірно також, банальний торг. Не мають чим діри залатати ось і торгуються.

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:39 pm (UTC)(link)
Та хз, разброд і шатаніє.

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-26 10:41 pm (UTC)(link)
Вони самі не знають чого хочуть. Є у мене думка що Путін 2 квитки на олімпіаду пообіцяв Віті. :)

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:46 pm (UTC)(link)
Кому другий?

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:32 pm (UTC)(link)
Щось я тут не розумію.

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-26 11:32 pm (UTC)(link)
Ааааааааааа кому другий квиток? Ну Азарову, кому ж іще:)

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:33 pm (UTC)(link)
Во, тепер зрозумів :)

[identity profile] mamuka-miriuta.livejournal.com 2013-11-26 10:43 pm (UTC)(link)
є ще така маза: Янукович різко підписує угоду. Шось по типу - не цар сука, а боярє злиє. ви собі уявляєте рейтинги як вверх полізуть? фіг його, корочє, знає. поживем - побачимо.

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 10:45 pm (UTC)(link)
хм, такий шалений варіант мені в голову не приходив.

[identity profile] beautifullady22.livejournal.com 2013-11-27 01:17 pm (UTC)(link)
думка прикольна)) але думаю він з самого початку нічого не збирався підписувати. от виїхав трохи на гаслах "ми тримаємо курс на Європу" а сам був сєбє на умє. ну дійсно -- поживемо -- побачимо

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-26 10:57 pm (UTC)(link)
та там не лохи сидять, а серйозні політтехнологи, СБУ, ФСБ, і так далі. Там все прораховано на 10 ходів наперед. Але козирі в них на руках, попробуй здогадайся, що вони затіяли!

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:03 pm (UTC)(link)
От і незрозуміло, до чого воно все йде і як було б ліпше.

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-26 11:06 pm (UTC)(link)
та ясно одне, що в майбутньому певно було б краще в Європі, а не танцювати під дудку Москви.
вже танцювали 300 років, а толку з того мало

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:14 pm (UTC)(link)
Вийти з під дудки Москви що б затанцювати під дудку Європи?

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-26 11:23 pm (UTC)(link)
танцювати під чиюсь дудку прийдеться! Ядерного арсеналу немає, флоту немає, субмарин немає, стратегічної авіації немає, екомоміки немає! краще спробувати станцювати під дудку просвітлених врівноважених законослухняних європейців, ніж під балалайку п'яного російського ведмедя, який не міняє мелодію вже 300 років!

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:31 pm (UTC)(link)
Ну, кругом править прагматизм. А які європейські вищі політики законослухняні показали останні події в Лівії, наприклад.

Хто сильний - того і право. Одним вдається це робити більш "культурно" і "благовидно" , іншим менш.

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-26 11:43 pm (UTC)(link)
все правильно - світ належить сильнішим! Але є сила благородна, цивілізована, а є п'яний ведмідь-диктатор, від якого неясно, що очікувати, крім сліпого підкорення під його застарілу зіпсовану балалайку, і той ведмідь ніколи не дотримується обіцянок

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-26 11:53 pm (UTC)(link)
Давай візьмемо зараз паузу і продовжимо після того, як я завтра розміщу ще один пост?

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-27 12:22 am (UTC)(link)
Добре-"музыкальная пауза!":)))
Але на рахунок Європа-Росія тобі мене не вдасться переконати - все дуже просто - треба поіхати і подивитись добре в Європу ( Західну звичайно) і в Російську Федерацію - і все стане ясно!:))

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 12:29 am (UTC)(link)
В Європі я вже був, в Росії ні.
В мене взагалі думка, що ми маємо бути як Швейцарія і активно всіх юзати )))

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-27 12:38 am (UTC)(link)
Так не вийде, в Щвейцаріі не було під боком такого агресивно налаштовного сусіда, як Росія, там з всіх сторін - цивілізація!

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 12:43 am (UTC)(link)
О дааааа.
З вікіпедії:
Дата заснування Швейцарської Конфедерації — 1 серпня 1291 року, коли три лісові кантони (землі) — Урі, Швіц і Унтервальден, захищаючи незалежність від австрійських Габсбургів, уклали оборонний союз («вічний союз») в рамках «священної Римської імперії».

Габсбурги такі мирні і цивілізовані, хоч до рани прикладай...

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-27 12:53 am (UTC)(link)
Питання дуже важке... Я думаю, що найближчим часом в Україні мало що зміниться, так як народ не є єдиний в прагненні до Європи, як в Польщі, чи Прибалтиці, де на поля виходило мільйони громадян, і співали разом пісні. В нас взагалі навіть в Києві відчуваєш себе ідіотом, нікому твоя Україна і украінська мова не потрібна. Це склалось століттями і це неможливо змінити протягом навіть 20 років. Потрібна величезна воля всього народу , щоб вирватись з лещат Росії і іі впливу. Я за ЄВРОПУ і ЄС, але розуміє, що нічого з того не вийде - бо Україна в більшості своїй не є Європа - а є Росія.

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-27 12:59 am (UTC)(link)
І не забувай, що генотип України був серйозно підірваний, коли було вбито сотні тисяч і мільйони людей, що здатні протестувати , протестувати не з квітами на Майдані, а з АК-47 і гранатами, таких людей майже немає в нас. Як є породи коней , свиней, інших тварин, так само є гени людей, багато сильних, породистих людей в Україні було знищено, багато втекло давно за кордони від знищення. Я думаю, що народ , який вибрав в президенти зека, який навіть не вміє говорити рідною мовою , ще не готовий приєднатися до Європи.

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 01:02 pm (UTC)(link)
Ну, на камеру говорити він таки навчився. А з тим що активних вибивали - з цим так, згоден. І громадянська, і розкуркулювання, і друга світова, і залишки , коли 60-сятників почали давити...

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 01:06 pm (UTC)(link)
А тут не згідний. Нє з тим, що не вся Україна хоче в Європу - то це так, але необхідно уточнити тоді, що кожен для себе розуміє під Європою, Європа то ж не панацея від всіх бід...то скоріше вже образний набір певних ідей та поглядів, які часто географічно не поєднані з реальністю.

Думаю, що вже не більшостю Росія, вже відмічають різницю між Україною і Росією в багатьох пунктах, єдине, потрібно що б пройшло більше часу, що б у свідомості більшої кілкості людей сформувалася чітка думка, що ми окремо і розвіялися казочки про братні народи.

[identity profile] ker-laeda.livejournal.com 2013-11-27 04:57 am (UTC)(link)
"Заграница нам поможет!" (С)
Ох, извиняюсь, как-то само вырвалось :)))))

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 12:59 pm (UTC)(link)
Эм, эт к какому коментарию ответ? А то я растерялся с чем его связать...

[identity profile] ker-laeda.livejournal.com 2013-11-27 01:02 pm (UTC)(link)
>> все правильно - світ належить сильнішим! Але є сила благородна, цивілізована, а є п'яний
>> ведмідь-диктатор, від якого неясно, що очікувати, крім сліпого підкорення під його застарілу зіпсовану
>> балалайку, і той ведмідь ніколи не дотримується обіцянок

Да, разметка иерархии комментов ЖЖ'шке бы не помешала - факт :)

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 01:10 pm (UTC)(link)
А, понятно, может быть ))) Я лично не верю в то, что Европейские политики чем то отличаются в основных стремлениях от русских. Простые люди да, отличаются, это понятно, а вот у тех – одни и те же цели, сомневаюсь, что и методы сильно разные.

[identity profile] ker-laeda.livejournal.com 2013-11-27 01:32 pm (UTC)(link)
Ну это вроде-как сарказм был небольшой. Я почему-то эту фразу Остапа Бендера всегда вспоминаю, когда слышу в новостях, что кто-то куда-то собирается интегрироваться.
В общем и целом по поводу стремлений согласен. Просто тут надо не забывать, что нет такой силы как «Европа», есть такая сила, как США, под них вся Европа и гнётся. Ну а Дядя Сэм гарант не ахти какой, как показывают недавние события может и подставить. Если только мотивация тут в русофобии, то да - это другой разговор, но боюсь этого я никогда не понимал и не пойму.

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 05:28 pm (UTC)(link)
Не думаю, что сейчас США Европе указ. Да и подставить может любой. Опять же, та же Ливия.

[identity profile] ker-laeda.livejournal.com 2013-11-27 06:28 pm (UTC)(link)
Поживём, поглядим. Время покажет...

[identity profile] ker-laeda.livejournal.com 2013-11-27 01:37 pm (UTC)(link)
З.Ы.: Я не назову себя толерантным человеком, но к славянским народам в целом отношусь с симпатией, вне зависимости от того что порой творят наши политики.

[identity profile] ukraineson.livejournal.com 2013-11-27 09:58 am (UTC)(link)
а ні, пару не всю випустять - це навпаки репетиція 2015 року
так само, як спочатку була "Україна без Кучми", а потім вже майдан. А зараз євромайдан, а в 2015 році буде скинуто, сподіваюсь, Януковича

[identity profile] terwik.livejournal.com 2013-11-27 01:00 pm (UTC)(link)
Якщо все робиться для того, то і запланований облом, подібний до того, як зробили для 2004-2005 років...після якого ніц не захочеться.